Skal dit barn gå i skole her?

Det er en stor beslutning at vælge skole til sit barn, hvad enten det er i forbindelse med skolestart eller et skoleskifte. Vi vil rigtig gerne vise vores skole frem, så I får en klar fornemmelse af, hvad det er, vi kan tilbyde. Hvis I ønsker en rundvisning, kan I ringe til os på.: 76 81 43 20. I kan også deltage i vores åbent hus arrangement, som vi både annoncerer her på siden og på vores Facebook.

Det er meget vigtigt for os, at både barnet og forældrene føler sig trygge ved skolestart eller et eventuelt skoleskifte. Det forsøger vi at imødekomme på forskellige måder.

Hvis dit barn har gået i Firehøje Børnehave og skal starte på afdeling Vandel, vil der fx deltage en pædagog fra børnehaven de første to dage, så der er en kendt voksen med. Derudover har vi mulighed for at lave en fleksibel skolestart, hvis et barn har brug for det. Hvis I har nogle spørgsmål i forbindelse med skolestart, skal I endelig ringe til os.

Hvis I vil læse mere om vores arbejde med den gode overgang fra børnehave til skole, kan I læse mere under fanen "den gode overgang".

Vi glæder os til at tage imod dit barn!